Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

Έχει ο Θεός! - Και Για Εμένα!


Φίλε πετύχαμε! Νικήσαμε! Έστω και μια μικρή νίκη την καταφέραμε.

Καταφέραμε για πρώτη φορά τον διαχωρισμό ελληνικού κράτους με την εκκλησία!

Τι δεν με πιστεύεις!? Λέω μαλακίες? Καλά είσαι σοβαρός? Μάλλον φίλε μου δεν έμαθες ότι τον νέο χαράτσι που καλούμαστε να πληρώσουμε, το φόρο ακίνητης περιουσίας (ΦΑΠ), δεν θα τον πληρώσουν οι εκκλησίες και τα μοναστήρια!

Ναι, γιατί δεν έχει λεφτά η εκκλησία και πρέπει να την προστατέψουμε! Ήθελα να ήξερα ή ακόμη καλύτερα να δω τις φάτσες των ψηφοφόρων του Καρατζαφίρερ όταν θα ανοίγουν του φακέλους με το μπουγιουρντί! Γνωρίζοντας ότι οι πνευματικοί ποιμένες τους δεν θα πληρώσουν!

Ο αρχιεπίσκοπος μας είπε ότι ποτέ δεν ζήτησε η εκκλησία να εξαιρεθεί από το νέο γελοίο φοροεισπρακτικό μέτρο του Βενιζέλου! ΟΚ, εγώ ως καλοπροαίρετος άνθρωπος τον πιστεύω, άλλα αφού δεν ζήτησε τότε εθελοντικά πρέπει να συμμετάσχει! Αλλιώς αυτά που λέει είναι καραγκιοζιλίκια και είναι και αυτός στο κόλπο και μας δουλεύει!

Ας βγει επιτέλους η εκκλησία και να δώσει το καλό παράδειγμα, ας επιτελέσει έργο και να σταματήσει να εμπαίζει και αυτή τον κοσμάκη!

Εγώ μάλιστα προτείνω επειδή ο Θεός είναι παντού, συνεπώς και στο σπίτι μου – τον φιλοξενώ χρόνια τώρα – να βγει η εκκλησία μπροστά και να πληρώσει τον ΦΑΠ για όλους μας. Για τον κάθε Έλληνα και μη! Εξάλλου είπαν να μετακυλιστεί ο φόρος στον ιδιοκτήτη του σπιτιού, και επειδή όλα ανήκουν σε Εκείνον... τι να κάνουμε θα πρέπει να πληρώσει!

Να εξαιρεθούν οι πιστοί – γιατί είναι λίγο μαζοχιστές, και τους αρέσει η ταλαιπωρία - και όσοι ψηφίζουν ΛΑΟΣ!

Έχει ο Θεός για όλους, άρα έχει και για τους Έλληνες, και για εμένα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου