Τετάρτη 13 Μαρτίου 2013

Η Αλήθεια Είναι…

Η αλήθεια είναι ότι το τελευταίο διάστημα κάπου παραδόθηκα και σήκωσα τα χέρια ψηλά, κάπου κουράστηκα να βλέπω το ίδιο έργο ξανά και ξανά χωρίς την παραμικρή αλλαγή πλοκής και ρόλων. Πίστευα – και πιστεύω – ότι ο νεοέλληνας δεν βάζει μυαλό δεν αλλάζει, γουστάρει την «κακοποίηση» αρκεί να είναι από «οικεία» του πρόσωπα, αυτούς που τόσα χρόνια «αγαπάει» και μανιωδώς ψηφίζει!
Και ξαφνικά μια μέρα έπεσε στα χέρια μου ή καλύτερα στο twitter μου η συγκεκριμένη αφίσα.
Ε ΝΑΙ λοιπόν η Αλήθεια Είναι ότι ΘΕΛΩ και ΕΓΩ το ίδιο! Θέλω Το Παιδί Μου Να Γίνει Αντιεξουσιαστής! Πως θα μπορούσα να μην συμφωνώ με τους δημιουργούς της συγκεκριμένης αφίσας?!
Θέλω το παιδί μου, τα παιδιά μας, η νέα γενιά αυτής της γ@μω κοινωνίας, να αντιτάσσεται με αξιοπρέπεια, να αντεπιτίθεται, να είναι ενεργό μέλος της κοινωνίας και να συμμετέχει σε αυτήν. Να ενδιαφέρεται για τον συνάνθρωπο και να συνδράμει με όσες δυνάμεις έχει, όχι από οίκτο άλλα από πραγματική αλληλεγγύη.
Εάν κάποιοι θίγεστε με την λέξη στην αφίσα  «Αντιεξουσιαστής» απλά σβήστε την και αντικαταστήστε την με την λέξη «ΑΝΘΡΩΠΟΣ» ή ακόμη καλύτερα «ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ»!!  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου